Cara Nak Masak Kari Kepala Ikan

Jadi kerana arwah ayah tahu saya suka makan otak lembu dia akan menyiangnya seorang diri. Ada yang hilang sebahagian kepala ada yang hilang ekor dsb.


11 Resepi Kari Kepala Ikan Yang Sedap Mabeles Sekali Makan Susah Nak Lupa Sis Hawa Blog Lifestyle Penuh Infomasi

Sejak itu saya juga tidak lagi makan masak kurma otak lembu.

. Walaupun berulang kali saya mengucap kalimah Istirja Inna lillahi wa inna ilaihirojiun namun saya tidak dapat menahan sebak apabila setiba di rumah. Serasa sangat trajis kematian ikan ikan kesayangan saya itu. Ini adalah kerana tidak semua orang rajin dan pandai untuk mengerjakan kepala lembu untuk mendapatkan otaknya.

1293 Followers 395 Following 26 Posts - See Instagram photos and videos from Abdou A. Selepas ayah meninggal tidak ada lagi orang sanggup melakukannya.


Resepi Sheila Rusly Resepi Kari Kepala Ikan Tanpa Santan Bahan Bahan Kepala Ikan Jenahak Atau Ikan Merah Dibersihkan Kacang Bendi 3 Biji Bawang Merah Dihiris 2 Ulas Bawang Putih Dihiris 1


Kari Kepala Ikan Pekat Marvelous Youtube


Kari Mamak Kepala Ikan Nyok Nyok Memang Terbaik


Resepi Kari Kepala Ikan

Post a Comment

0 Comments

Ad Code